Zlot w Warszawie 2014

Hello! I really want to share some of images from Saturday - we had this great, fun scrapbooking event in Warsaw. I've met my beloved scrapbooking friends, did some shopping and enjoyed tish short but oh so great time together with people who share one passion :) Can't wait for the next!

Hej! Zlot W Warszawie był zdecydowanie najfajniejszym ale tez i najkrótszym na jakim byłam :) Musiałam uciekać do pracy juz po 3 godzinach, dlatego zdjęć nie mam zbyt wiele, zakupów też nie zrobiłam oszałamiających, ale za to spotkałam się z najfajniejszymi scraperkami na świecie i spędziłam z nimi cudne chwile :) I już nie mogę doczekać się Wrocławia - tam będę aż 3 dni, więc nadrobię za wsze czasy :) Stoisko na moich zdjęciach to oczywiście najlepsze w całej hali stoisko Scrap&Art - Aga, dziękuję za wszystko!! Cudownie było być tam z wami :)


5 comments:

  1. :*** To był wspaniały, mega wspaniały dzien!

    ReplyDelete
  2. jaki cudowny humek junior! I wszystkie inne mordki ;)

    ReplyDelete
  3. Wspaniale było Cię poznać, chociaż żałuję, że tak krótko się widziałyśmy :) Zdjęcia jak zawsze piękne :)

    ReplyDelete
  4. było super! :) nie mogę się doczekać lipca :)

    ReplyDelete