PAPER ROSETTE - VIDEO

Hello! I have a special treat for you today - a brand new video! It's nothing complicated - I just filmed myself while making paper rosette. I’m a big fan of Spring & Easter home decor. I always go crazy this time of the year with fresh flowers and happy colors all around the house. For me, spring starts with first tree blossom. I brought home some fresh sprigs I found in the park and placed them in a bottle with water. They are about to bloom so I decided to decorate them for my Easter table.

This project is made all from beautiful papers and ephemera from Pink Paislee 'Hello Sunshine' collection. More photos on PP blog!

Hej! Dzisiaj mam dla was coś fajnego - nowy filmik :D W sumie nie pokazuje nic specjalnie trudnego, mimo to zdecydowałam się sfilmować siebie podczas tworzenia papierowej rozety (a nóż widelec ktoś nie wie jak to zrobić hehe). Kiedy wiosna nadchodzi uaktywnia się moje wewnętrzne szaleństwo - zasypuję dom kwiatami i różnymi gałęziami znalezionymi w lesie czy parku. Wiosna zaczyna się dla mnie z momentem przyniesienia do domu pierwszych gałęzi gotowych do zakwitnięcia :) Tym razem postanowiłam trochę zaszaleć kolorystycznie i postawić w kącie takie gałęzie udekorowane kolorowymi rozetkami ;) Wyglądają fajnie!

Całośc zrobiona jest z papierów i dodatków kolekcji Pink Paislee 'Hello Sunshine' . Więcej zdjęć możecie zobaczyć na blogu PP!




No comments:

Post a Comment