Kasia - photo session in winter mood part 1

Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować część zdjęć, które ostatnio miałam przyjemność robić :) Uwielbiam takie spacery fotograficzne, na których jestem ja, aparat i ktoś do strojenia min przed obiektywem :) Czasem, kiedy mam trochę więcej wolnego czasu, udaje mi się namówić różne osóbki, żeby mi w tych moich wariactwach pomogły. Dzisiaj przedstawiam Kasię - właścicielkę przecudnych oczu! Jako, że zdjęć z tego spaceru mamy mnóstwo, podzieliłam je sobie na 3 części i będę Wam je odpowiednio dawkować :D Miłego oglądania!

Hello, here I am - with new photo session, all in winter mood! I'd like to introduce to you my lovely model - Kasia. I love her pure, kind and soft look. And her big, deep eyes! :)
I hope you will enjoy watching! :)












7 comments:

  1. WOW bellissime foto!!!!!!Beautiful!!!!! ^__^

    ReplyDelete
  2. de magnifiques photos!!! Et surtout un super modèle!!!!

    ReplyDelete
  3. Cudne kolory, a te ze sniegiem we włosach po prostu kocham :)

    ReplyDelete
  4. O jaka piękna modelka! Zdjęcia Uwielbiam - nic nowego! WIesz co wyróżnia Twoje zdjęcia!? Magnetyzujące spojrzenia ludzi! Prześliczne, cudowne, kocham szaleję! Tak trzymaj! Pięknie rozwijasz skrzydła!

    ReplyDelete
  5. wow! these photos are amazing! love the colros and .. those eyes!!
    your blog is so full of beauty:)

    ReplyDelete