lubicie Muminki?

Uwielbiam, uwielbiam ta bajkę! Kocham w niej Małą Mi, od lat pozostaję pod urokiem Włóczykija, śmieszy mnie Ryjek i marzę o naleśnikach Mamy Muminka.. :) Do dziś zdarza się, że oglądam tą właśnie bajkę na dobranoc. Ostatnio, przy okazji robienia pracy na wyzwanie w Diabelskim Młynie, pomyślałam, że fajnie by mieć małą 'ściągawkę' z Muminków na biurku. Stworzyłam sobie mały parawanik z trzema ukochanymi cytatami. Stoi teraz naprzeciwko i cieszy me oko (oczy w zasadzie, bo zazwyczaj zerkam obojgiem:D):




ILS:: [let it go, love&merry]; Dekoracyjna Taśma

Wczoraj na blogu ScrapMap pojawiła się nowa mapka miesiąca - na maj! Zerknijcie i pobawcie się z nami :) U mnie w roli głównej siostra znanej już wam Zośki - Olusia:
ILS:: [on the square, la maison rose, rise&shine]; Dekoracyjna Taśma

 A na koniec mam jeszcze dzisiejsze zdjęcie:


Ranyyyy u was tez tak gorąco? Jest 20.00 a ja nadal usycham.. lecę po jakieś lody do sklepu :)))

6 comments:

  1. ależ fajowy ten parawanik :D a scrap niesamowity :)

    ReplyDelete
  2. parawanik jest wspaniały!!!ja też kocham muminki:)
    a ten scrap-poezja...
    weź do zmacania!!

    ReplyDelete
  3. Parawanik śliczny, bardzo pomysłowy:)
    Scrap cudowny- piękne zdjęcie;)

    ReplyDelete
  4. muminkowy parawan jest kochany! w ogóle bardzo ładnie operujesz plamami i skrawkami, poobserwuję sobie

    ReplyDelete
  5. Piękny parawanik i piękne ujęte muminkowe klimaty
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Ooohh uroocze, uwielbiam muminki :) a scrap jest przesliczny, pieknie te wszystkie pastele wygladaja, zdjecie piekne i te motyle. Przesliczna praca :)

    ReplyDelete