fotograficznie

Dzisiaj mam dwa zdjęcia: wczorajsze i dzisiejsze. Temat pierwszego przysporzył mi trochę problemów:D Chciałam wam pokazać jaki obecnie kolor lubię - a jest to bladoniebieski (jak niezapominajki) kolor mojego lakieru do paznokci :D Ale jak pokazać paznokcie w niebanalny sposób? Nie wiem czy mi się do końca udało, ale i tak jestem zadowolona :) oto zdjęcie:


Natomiast zdjęcie dzisiejsze polubiłam już na poziomie "pomysłu w głowie" :) Coś starego niekoniecznie musi mieć 50 lat i być własnością babci, prawda? Równie dobrze mogą to być stare książki z dzieciństwa, zwłaszcza te ukochane do których się wraca i wraca i wraca - bez względu na wiek :) Musierowicz uwielbiam!


Mam jeszcze 3 kartki wielkanocne, już ostatnie :)




Pozdrawiam! :)

2 comments:

  1. Kartki są mega! Zdjęcie paznokci świetne, mam podobne kolczyki :D ale bardziej w turkusie. A książki Musierowicz - uwielbiałam! chyba sobie do nich powrócę.

    ReplyDelete